Balaton MTB Maraton frissítés

Kedves Sporttársak!

A Balaton Mountainbike Maratonon,  a HIGH5 Sport Nutrition fogja biztosítani az izotóniás italt.

A startcsomagban találni fogtok egy HIGH5 Energy Gel-t is és plusz még egy 15%-os kedvezmény kupont, melyet az expon lehet érvényesíteni a HIGH5 sátornál.

Részletekért kattints a tovább gombra!

 

 

De, hogy hogyan is készülj egy ilyen versenyre most Buzsó aliasz Búr Zsolt mondja el saját tapasztalatait és tanácsait nektek:

„Néhány frissítési tanáccsal szeretném ellátni a Balaton MTB Maraton versenyre készülő kerékpárosokat. Elöljáróban csak annyit, hogy ezek az én tapasztalataim, saját magamon „teszteltem”!
Ami nagyon fontos és megszívlelendő dolog, hogy az év ezen szakaszában általában meleg van, így a verseny előtti napokban nagyon fontos az extra mennyiségű ásványi sók juttatása a szervezetünkbe. Ezt a leghatékonyabban a High5 ZERO pezsgőtablettával tehetjük meg. Továbbá nagyon fontos a verseny előtti 24 óra táplálkozása is, ahol is próbáljuk meg feltölteni a szénhidrát raktárainkat. Ez történhet szénhidrát dús ételek fogyasztásával, vagy ha ez nem megy, akkor High5 Energy Source-al.
Feküdj le korán és aludd ki magad, hogy minél pihentebb legyél másnap!

Ha ez megvan és fizikailag is felkészültünk a versenyre, akkor jöhet a verseny napja.
Mivel a balatonfüredi verseny nem hosszú, így egy kiadós kilenc órai reggeli, majd 10:30 körül egy High5 Energy Bar jó választásnak tűnik. Lehet más „forgatókönyv” is, de itt most ezt látom a legjobb megoldásnak.
A rajt ellövése után figyeljünk a – főleg – folyadékpótlásra, de azért az étkezésről se feledkezzünk el. Én személy szerint folyadék formájában csak ásványi anyagokat viszek be, a szénhidrátot pedig zselével pótolom. Tehát a folyadék ZERO! Ha nem akarsz a zselékkel bíbelődni, akkor a szénhidrátos (pl. Energy Source)italport ajánlom, de ha izzadékonyabb vagy akkor dobj bele a kulacsba egy ZERO Neutralt (ízmentes) pezsgőtabit! Gél-ből én a sima Energy Gel-t preferálom, de a verseny második felében már egy-két koffeines is „elpattanhat”. A verseny rövidsége miatt, csak gél-lel frissítenék, de a hosszabb megmérettetéseken mehet a szelet is. Zselét először 45p után, majd fél óránként érdemes enni. Ne félj a mennyiségtől, a 2013-as Maraton Világbajnokságon 11db-ot ettem meg:)
Fontos még a sportolás utáni regenerálódás! Protein Bar vagy a Protein Recovery… a csokis a legfinomabb:)

Jó felkészülést, és versenyzést Mindenkinek!
Búr Zsolt (Buzso)”

 

A versenyre készítettünk nektek akciós csomagajánlatokat is hogy ne kelljen azon ötletelni „mit is vigyek magammal?”:

Bővebb információt csomagajánlatainkról a weboldalunkon találtok az alábbi linken:

http://high5.hu/webaruhaz/csomagajanlatok/kerekparos-versenycsomagok

További jó felkészülést! Találkozunk a versenyen és pályán is!

High5 Team