PROGRAM

A Balaton-felvidék legnagyobb mountainbike túrájával várunk 2024. május 11-én, Balatonfüreden. 62 km, 1300 m szintkülönbség. A kellő felkészültség elengedhetetlen! PROGRAM 8:00 – 9:45 h    Rajtszám átvétel, helyszíni nevezés 10:00 h...
Balaton MTB Túra új szakasszal!

A TÚRA ÚTVONAL RÉSZLETES LEÍRÁSA A Balaton Mountainbike Túra  az Annagora Aquapark parkolóból rajtól 10:00 órakor. Rendőri felvezetéssel indulunk. Az aszfői útról Balatonszőlős felé kanyarodunk és az erdőn keresztül érkezünk meg a településre. A...
BALATONI TÉLI BRINGA TÚRA

Balatoni Téli Bringa Túra február 24. Balatonfüredről a Balaton Szabadidő és Konferencia Központ parkolójából 9:00 órakor indul a mezőny rendőri felvezetéssel Tihany felé. 9:45 óráig kell a tihanyi révhez érni, ekkor indul a komp a túlsó partra. A komp csak a Téli...
ÚJRA EGYÜTT AZ ÚJ KOMPON!

Nagy öröm számunkra, és reméljük Ti is nagy örömmel veszitek, hogy az új balatoni komppal kelhetünk át Tihany révből Szántódra. Ez hatalmas és nem mindennapi esemény lesz. Képzeljétek el, hogy 400 bringás az új kompon! Szóval mi leszünk az első kerékpárosok, akik...
IDŐPONTOK

Ezeket az időpontokat mi már beírtuk a naptárba! Négy Évszak Bringa Túra sorozat időpontok: Téli Bringa Túra 2024. február 24. Tavaszi MTB Túra 2024. május 11. Nyári Bringa Túra 2024. augusztus 24. Őszi Bringa Túra 2024. október...

Nagy esély van rá, hogy 2024. február 24-én, a  Téli Bringa Túrán, az új komppal kelhetünk át Tihanyrévből Szántódrévbe.
TÉLI BRINGA TÚRA

Időpont: 2024. február 24.  2024-ben nagy esély van rá, hogy a Téli Bringa Túrán az új komppal mehetünk át Tihanyból Szántódra! További információk a túráról: TÉLI BRINGA TÚRA
ŐSZI BRINGA TÚRA INFORMÁCIÓ

Szombat reggel 8:00 h és 9:45 h között van rajtszám átvétel a Balaton Szabadidő és Konferencia Központ teraszán. A terasz a szabadtéri színpad előtt található, az étteremből nyílik. Jelenleg építés folyik a hátsó udvaron és kertben, ezért kerékpárral bejönni nem...